Μαθήματα αγγλικών μέσω παιχνιδιού (Play & Learn) για παιδιά 4 μέχρι 6 χρονών
Σε ένα χώρο γεμάτο μαγεία η μάθηση γίνεται παιχνίδι και προσφέρουμε στα παιδιά σας, με τη βοήθεια προσοντούχων έμπειρων καθηγητών, τις πιο όμορφες εκπαιδευτικές στιγμές, κάνοντας τους έτσι να αγαπήσουν την αγγλική γλώσσα!!!
Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας στην προσχολική ηλικία θεωρήθηκε από την ευρωπαϊκή κομισιον τόσο σημαντική που έκανε την ευρωπαϊκή επιτροπή να οργανώσει ειδική εκστρατία “ Piccolingo” η οποία απευθύνεται ειδικά στους γονείς, προσπαθώντας να τους πείσει ότι τα παιδιά τους μπορούν και πρέπει να μαθαίνουν ξένες γλώσσες από μικρή ηλικία,γιατί βοηθάει τα παιδιά να εκμεταλλευτούν πλήρως τις ικανότητές τους.Τα παιδιά ήδη στη Γαλλία και τη Γερμανία ξεκινούν την εκμάθηση ξένων γλωσσών από το νηπιαγωγείο. περισσότερα
Το παιχνίδι ανέκαθεν συνδέθηκε με την προσχολική εκπαίδευση ως θεμελιώδες παιδαγωγικό μέγεθος στη μάθηση και ανάπτυξη των παιδιών. Καποιοι σπουδαίοι άνθρωποι είπαν...
«Το παιχνίδι είναι η δραστηριότητα μέσα από την οποία τα παιδιά καλύπτουν όλες τις αναπτυξιακές τους ανάγκες» (Μaxim, 1989).
«Το παιχνίδι είναι αυτή η συναρπαστική δραστηριότητα στην οποία συμμετέχουν υγιή παιδιά με ενθουσιασμό και ανεμελιά» (Scales et al., 1991).
«Το παιχνίδι είναι μια δραστηριότητα, κατευθυνόμενη από το παιδί το «νόημα» της οποίας έχει σημασία για το ίδιο και όχι η κατάληξή της» (Kostelnik, Soderman & Whiren, 1993).
«Το παιχνίδι είναι η πραγματοποίηση της μάθησης μέσα από την πράξη» (Feeney, Christensen, & Moravcil, 1996).
«Το παιχνίδι είναι η δραστηριότητα μέσα από την οποία τα παιδιά καλύπτουν όλες τις αναπτυξιακές τους ανάγκες» (Μaxim, 1989).
«Το παιχνίδι είναι αυτή η συναρπαστική δραστηριότητα στην οποία συμμετέχουν υγιή παιδιά με ενθουσιασμό και ανεμελιά» (Scales et al., 1991).
«Το παιχνίδι είναι μια δραστηριότητα, κατευθυνόμενη από το παιδί το «νόημα» της οποίας έχει σημασία για το ίδιο και όχι η κατάληξή της» (Kostelnik, Soderman & Whiren, 1993).
«Το παιχνίδι είναι η πραγματοποίηση της μάθησης μέσα από την πράξη» (Feeney, Christensen, & Moravcil, 1996).